2009. március 29., vasárnap

AZ ÁLLATI Soproni sörreklám

Nincs gazdám, és nincs otthonom.Nem vagyok rossz, és nem hordok bolhát.A Világ egyik legnehezebb életét élem, és rajtam kívül több ezer bajtársam érti ha azt mondom. . . . . vauuuúúúúúúúú.A nevem nem számít a szép szóra hallgatok, és nem örülök, ha az emberek egy pillantás nélkül elmennek a ketrecem előtt.Büszkén gondolok Lajkára az űrkutyára és Mancsra az emberek megmentőjére.Szeretem a déli sovány ebédet, a friss vizet, a tiszta kennelt, és a heti egy simogatást.Itt élek 2009-ben egy lerobbant menhelyen,kitaszítottságban mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk élnek a Világ legárvább kutyái.ANYUKÁM APUKÁM TE ÍGY SZERESS !!!

1 megjegyzés:

  1. Hogy legyen pár vidám perced

    Egy idős ember egy oszlop mellett vizel.
    Odamegy a rendőr :
    - Bácsika! Nem szégyelli magát, itt van 20 méterre a WC és maga ide vizel?
    Mire a bácsi:
    ó fiam, mikor volt az, amikor én még húsz méterre is el tudtam pisilni!
    ---------------------------- -----
    Az egérke és a zsiráf beszélgetnek:
    - Te mondd zsiráf miért jó, hogy olyan hosszú a nyakad?
    - Mert amikor hűs forrásvizet iszom, érzem ahogy a vízcseppek végigsimogatják a torkomat.
    - Te zsiráf, szoktál te hányni? - kérdi az egérke.

    VálaszTörlés