2009. március 18., szerda

Aranyköpések:
Az az egyetlen baj az egoistákkal, hogy saját maguk jobban érdekli őket, mint én...

Az igazi kolléga nem csak ígérget, hanem be is tart!

Annyira gyötör az álmatlanság, hogy már a munkahelymen sem tudok aludni!

Az öregkor legbiztosabb jele, ha agyertyák többe kerülnek, mint a szülinapi torta!

Miért van az, hogy egyetlen gyufaszál erdőtüzet képes okozni, míg 1 tábortűzhöz 1 egész doboz is kevés?

A legénylakás az a hely, ahol a szobnövények rég kiszáradtak, viszont a hűtőben már csírázik valami..

Apu, tudtad, hogy a mágnes nem vonzza a floppyjaidat?

Mit teszel, ha látod, hogy egy védett állat eszik egy védett növényt?

Nem vagyok hajlandó szellemi párbajra egy fegyvertelen emberrel!

Ha a pénz nem boldogít,akkor nyugodtan add csak ide nekem!

A nők 2 problémával küzdenek: nincs mit felveniük, és nincs elegendő hely, ahol ezt a semmit tárolják.

A memóriám már nem a régi. És a memóriám sem a régi...

Az optimista nem fékez a zsákutcában.

A Balatonban mindenhol leér a lábam! Legfeljebb a fejem nem látszik ki...

1 embertől lopni: plágium, sok embertől lopni: kutatás.

Vegetariánus: régi indián szó. Jelentése: béna vadász..

1 megjegyzés:

  1. A gyerekek az igeragozást tanulják az iskolában.
    -Én fázom, te fázol, ö fázik. Milyen időben van ez Móricka?
    -Hidegben.

    Autó hátulján: Nekem is van kormányom, de az enyém legalább nem hazudik.

    VálaszTörlés